linkbuilding-promodesk

Cum creem corect link-urile intr-o campanie de link building

Daca vrei sa faci o campanie de link building fara greseli este foarte important sa inveti sa folosesti asa cum trebuie o schema naturala de distribuire a ancorelor pe diferite cuvinte cheie plecand evident de la cuvintele cheie de baza.

Pentru ca profilul link-urilor tale sa arate natural pentru Google trebuie sa urmezi urmatorii pasi:

1. Foloseste intotdeauna texte diferite pentru ancorele si link-uri tale. De exemplu in cazul in care cuvantul cheie este „link building” si site-ul se adreseaza proprietarilor de afaceri din Romania, textele ancora ar trebui sa arate asa:

serviciu de link building pentru Romania

link building in Romania

servicii de link building Romania

serviciu romanesc de link building

link building pentru site-uri din Romania

 servicii de link building de calitate inalta

oferta de link building

link building pentru site-uri romanesti

…etc.

2. 25% dintre ancore ar trebui sa includa adresa url a site-ului sau ancora sa fie chiar url-ul site-ului. Exemple:

www.promodesk.ro ofera servicii de link building

www.promodesk.ro

http://www.promodesk.ro

oferta de link building pe www.promodesk.ro

link building de calitate www.promodesk.ro

3. 25% din ancore ar trebui sa includa numele brandului sau numele domeniului site-ului. Exemple:

PROMOdesk.ro ofera servicii de link building

link building de inalta calitate – PROMOdesk

oferta de link building pe PROMOdesk.ro

4. Pentru o campanie cat mai naturala este recomandata folosirea variatiilor si derivarilor si chiar a sinonimelor ca ancore pentru link-uri. Exemple:

oferta de backlinkuri

servicii de backlinkuri

creare de linkuri

link building pentru SEO

cea mai buna oferta de link building

creste site-ul prin link building

Aceste reguli simple sunt foarte utile in a creste eficient si a evita riscul de a fi penalizat.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *