Advertorialele SEO reprezintă cea mai puternică unealtă de link building. Acest tip de articole generează avantaje SEO majore, deoarece link-urile (cu aspect natural) obținute pe viață transferă autoritate și aduc un plus de relevanță site-ului tău, bineînțeles, cu condiția ca strategia textelor ancoră să fie concepută de către un specialist. Nu putem vorbi de campanii SEO sau promovare SEO fără a include acest tip de advertoriale online/articole seo ce vor contine linkuri de calitate.
Articolele publicitare promovează un produs, un serviciu, o marcă, o persoană publică sau o afacere în sine. Aceste tipuri de advertoriale sunt deseori folosite și pentru a îmbunătăți imaginea unui brand, mai ales atunci când site-ul respectiv are rezultate nefavorabile în Google, cum ar fi postări cu reclamații, nemulțumiri pe bloguri, forumuri și alte platforme de recenzii. Cum poate face o agenție SEO acest lucru? Împingem articole noi în paginile de rezultate (SERP), alegând site-uri cu mare notorietate și aplicând o strategie aparte de cuvinte cheie.
În principal, folosim acest tip de advertoriale pentru a-i ajuta pe clienți să obțină trafic targetat în mod constant, pe termen lung, realizând un material special, cu valoare și dacă se poate, evergreen, care să ocupe primele poziții în clasamentul Google (cu gândul de a devansa concurența). Ne mulăm pe șablonul site-ului de destinație folosind metoda Native Advertising și țintim cuvinte cheie de interes care au, de regulă, un volum mare de căutări sau care știm din experiența noastră sau a clientului că asigură o foarte bună rată de conversie.
Folosim acest instrument pentru a prezenta evenimente, lansări, studii, statistici și alte tipuri de produse sau servicii care țin de sezon. Comunicatele de presă online sunt văzute de către Google ca fiind o modalitate foarte corectă de promovare online; advertorialele plătite cu link-uri către siteul dvs. au rolul de a informa potențialii clienți cu privire la diverse produse și servicii. În plus, ne putem folosi uneori de anumite informații exclusive (și de ce nu, de un infografic) pentru a realiza un material atractiv, în speranța că acesta va fi preluat de alte site-uri de știri.