Logo-ul site-ului Promodesk.ro
icon advertoriale
icon directoare web
icon contact
icon blog

Advertoriale Online: SEO Link Building, Native Advertising
și Brand-Awareness cu link-uri DoFollow

PROMOdesk oferă servicii de planificare, redactare și publicare de articole plătite (advertoriale) pe site-uri de top din online-ul românesc, pentru campanii de link building, brand awareness și pentru generare de lead-uri sau conversii.

Link Building prin Advertoriale (de tip SEO) pentru a crește poziția site-ului în Google

Advertorialele sunt articole plătite, o combinație între jurnalism și publicitate și reprezintă o unealtă importantă pentru procesul de link building necesar oricărui site. Articolele publicate ajută la o mai bună poziționare în clasamentul Google datorită unor linkuri externe în pagină, linkuri de mare calitate obținute pe pagini cu conținut relevant în mediul online.
bara de căutare Google

Rezultate SEO excelente prin parteneri de top

În plus, colaborăm cu alte peste 300 site-uri din online-ul românesc, printre care se regăsesc portaluri de știri cu acoperire națională sau regională, dar și cu site-uri de calitate din domeniile: auto-moto, sănătate, IT, educație, sport, turism, hobby & timp liber, beauty & fashion, construcții, home&deco, betting, business, financiar, parenting, mirese și nunți, culinar, sporturi extreme, cryptomonede, comunicate online și multe alte micro-segmente.

Cu ce suntem diferiți?

01.
Site-uri de mare calitate
Publicăm articole numai pe site-uri de calitate, bine întreținute și nu pe ferme de advertoriale. Astfel, ne asigurăm că toate backlink-urile obținute vor primi undă verde din partea motoarelor de căutare și vor aduce un plus în SERP.
02.
Copywriting ca la carte
Redacăm toate articolele in-house, apelând la propria echipă de editori experiementați, pentru a ne asigura că livrăm numai conținut performant, care respectă cerințele clientului și cele mai înalte standarde.
03.
Parteneriate lucrative
Deoarece avem un volum de lucru ridicat, reușim să obținem condiții foarte avantajoase de colaborare cu agenții și site-uri de top, iar tu poți beneficia de asta, indiferent că ești reprezentatul unei agenții sau un freelancer.
04.
100% Google Friendly
Concepem și executăm numai strategii Google Friendly în campaniile de link building în care ne implicăm. Articolele rămân permanent publicate, devenind surse stabile de transfer de autoritate și trafic, pe termen lung.

De ce să apelezi la PROMOdesk pentru o campanie de advertoriale?

+6 ani
de experiență
Suntem specializați pe link building de mare putere. Într-o piață în care portofoliile majorității firmelor se bazează pe site-uri cu Domain Authority (DA) cuprins între 15 și 30, noi ne-am străduit să obținem surse, oferte și condiții de postare ceva mai bune, așa că am ajuns la o formulă în care baza este formată din site-uri cu DA cuprins între 40 și 80.
5 experți
echipă proprie de content marketing
Fiecare link este plasat în mod organic de către editorii noștri într-un articol original și de calitate, care este redactat pentru a oferi relevanță contextuală textului ancoră și pentru a se potrivi audienței site-ului pe care urmează să fie publicat.
+4800
advertoriale redactate și postate în ultimii 5 ani
Ne folosim de know-how-ul dobândit de-a lungul realizării diverselor campanii locale și internaționale de link building pentru a-ți putea ghida proiectul, analizând în primul rând punctul de plecare și apoi propunându-ți o formulă particularizată, conformă cu bugetul, obiectivele și interesele tale. Rezultatul va fi o strategie de link building aproape perfectă și complet sigură, în sensul că site-ul tău va fi pe un trend ascendent pe termen mediu și lung, indiferent de update-urile Google viitoare.
+100
clienți mulțumiți
Promisiunea noastră față de fiecare client este că vom realiza numai link-uri cu aspect natural, folosind exclusiv metode White-Hat SEO – care nu aduc niciodată penalizări.

Ce tipuri de advertoriale facem?

+ 1. Advertoriale SEO – Articolele pentru Link Building
Advertorialele SEO reprezintă cea mai puternică unealtă de link building. Acest tip de articole generează avantaje SEO majore, deoarece link-urile (cu aspect natural) obținute pe viață transferă autoritate și aduc un plus de relevanță site-ului tău, bineînțeles, cu condiția ca strategia textelor ancoră să fie concepută de către un specialist.
+ 2. Advertoriale pentru Brand Awareness – Online Reputation Management (ORM)
Articolele publicitare promovează un produs, un serviciu, o marcă, o persoană publică sau o afacere în sine. Aceste tipuri de advertoriale sunt deseori folosite și pentru a îmbunătăți imaginea unui brand, mai ales atunci când site-ul respectiv are rezultate nefavorabile în Google, cum ar fi postări cu reclamații, nemulțumiri pe bloguri, forumuri și alte platforme de recenzii. Cum facem acest lucru? Împingem articole noi în paginile de rezultate (SERP), alegând site-uri cu mare notorietate și aplicând o strategie aparte de cuvinte cheie.
+ 3. Advertoriale pentru Lead-uri și Conversii – Native Advertising
În principal, folosim acest tip de advertoriale pentru a-i ajuta pe clienți să obțină trafic targetat în mod constant, pe termen lung, realizând un material special, cu valoare și dacă se poate, evergreen, care să ocupe primele poziții în clasamentul Google (cu gândul de a devansa concurența). Ne mulăm pe șablonul site-ului de destinație folosind metoda Native Advertising și țintim cuvinte cheie de interes care au, de regulă, un volum mare de căutări sau care știm din experiența noastră sau a clientului că asigură o foarte bună rată de conversie.
+ 4. Comunicate de presă
Folosim acest instrument pentru a prezenta evenimente, lansări, studii, statistici și alte tipuri de produse sau servicii care țin de sezon. Comunicatele de presă online sunt văzute de către Google ca fiind o modalitate foarte corectă pentru a-i face reclamă unui site. În plus, ne putem folosi uneori de anumite informații exclusive (și de ce nu, de un infografic) pentru a realiza un material atractiv, în speranța că acesta va fi preluat de alte site-uri de știri.

Vrei să primești o ofertă personalizată de advertoriale?

Completează o solicitare dacă doresti să crești site-ul tău în clasamentul Google sau dacă dorești o campanie de Brand Awarenes:
Domeniile și nișele de interes:
i
Exemplu: construcții, fashion, auto, politică etc.

Site/site-urile pentru care doriți advertorialele:*
i
Exemplu: www.promodesk.ro

Tipul de advertoriale dorit și alte mențiuni:
i
Vă rugăm să ne precizați ce tip de abordare vă doriți: SEO, Brand Awareness și orice alte mențiuni folositoare.

Nume și Prenume:*
i
Exemplu: Alex Mihai

Adresă de e-mail:*
i
Exemplu: mihai@yahoo.com, alex@gmail.com

Număr de telefon:*
i
Exemplu: 0214101100, 0721000111

 
Sunt de acord sa primesc mesaje informative si de marketing (relevante) din partea PROMOdesk.ro
 
 
Datele se trimit
VREAU SĂ PRIMESC O OFERTĂ PERSONALIZATĂ
peste 3000 de advertoriale a redactat și a postat PROMOdesk pentru clienții săi în ultimii 3 ani