Logo-ul site-ului Promodesk.ro
icon servicii
icon ajutor
Ajutor
icon contact
icon blog

Advertoriale Online Premium
cu link-uri către site-ul tău

Prin PROMOdesk puteți comanda și planifica campanii de advertoriale pe site-uri de calitate astfel încât să obțineți rezultate de top atât în SEO cât și în Brand-Awareness.

Crește poziția site-ul tău în Google prin link-uri naturale și conținut de calitate

Advertorialele sunt articole plătite, o combinație între jurnalism și publicitate și reprezintă o parte esențială din procesul de link building necesar oricărui site. Articolele publicate ajută la o mai bună poziționare în clasamentul Google datorită unor linkuri externe în pagină, linkuri de mare calitate obținute pe pagini cu conținut relevant în mediul online.
bara de căutare Google
iconiță link building
BACKLINK-URI NATURALE
Accesezi cel mai eficient canal de marketing cunoscut din lume: articolele. Obții backlink-uri naturale și Google-friendly către site-ul tău, care te ajută să crești vizibilitatea site-ului și traficul obținut din clasamentul Google.
lupă monitorizare rezultate seo
AVANTAJ SEO MAJOR
Advertorialele postate nu se șterg, rămân permanent publicate pe site-urile pe care au fost postate. Se obțin linkuri pe care ne putem baza pe termen lung și care cresc în autoritate cu trecerea timpului.
iconiță creion scriere articole
COPYWRITING INCLUS
Includem realizarea articolelor cu conținut original și de înaltă calitate în prețul advertorialelor. Echipa noastră de editori se va adapta de fiecare dată nișei abordate și se va mula pe stilului fiecărui site în parte.
iconiță cu rachetă
+350 SITE-URI ȘI BLOGURI
Publicăm advertoriale în peste 350 de site-uri românești. Avem în portofoliu site-uri de top, site-uri nișate, site-uri de stiri și de conținut, bloguri, dar și directoare de articole și comunicate de presa.
rachetă ce simulează creșterea rezultatelor
Solicită o ofertă personalizată
Timp de execuție: Conform cerințelor și nevoilor clienților. Putem onora și livra rapid advertoriale postate pentru campanii urgente și totodată putem planifica și colabora pe perioade lungi de timp.
Plata: CARD BANCAR prin mobilpay.ro, Transfer Bancar, Ordin de Plată sau Cash - la orice caserie BCR. Se oferă factură fiscală pentru oricare dintre metodele de plată alese.
De ce PROMOdesk.ro? Lucrăm strict pe campanii targetate de advertoriale: optimizare SEO și awareness. Avem rezultate de top pe majoritatea nișelor abordate. Cu peste 4.000 de advertoriale publicate în ultimii 3 ani de zile, venim în întâmpinarea clienților cu oferte competitive, care aduc rezultate pe termen lung.

De câte feluri pot fi advertorialele?

1. Advertorialele orientate spre Brand Awareness

Sunt acele articole publicitare în care promovăm afacerea în mod evident, fiind oarecum similare cu comunicatele de presă: menționăm site-ul, pagina de Facebook și eventual alte date de contact.

Aceste tipuri de advertoriale și comunicate pot fi concepute într-o manieră cât se poate de flexibilă, din punct de vedere al structurii lor. Putem folosi imagini cu produse, logo-uri sau poze din anumite locații.

Advertorialele de tip awareness aduc un avantaj SEO minor, în special datorită faptului că de regulă se folosesc link-uri naked url (ex. http://www.promodesk.ro) sau link-uri către siteul tău de pe Brand Anchor (ex. site-ul PROMOdesk.ro).
iconiță cu portavoce pentru brand awareness

2. Advertorialele orientate către SEO

Acest tip de advertoriale reprezintă cea mai puternică unealtă de creare a linkurilor (link building) în momentul de față. Dacă sunt gândite de un expert, aceste articole SEO pot aduce link-uri pe care ne putem baza pe termen lung și pot fi făcute astfel încât să mențină rezultate bune pe motoarele de căutare și creșteri indiferent de noile update-uri Google.

Practic, încercăm să facem articole online cu un aspect cât mai natural, din care să punem link-uri către site-ul clientului de pe cuvintele cheie (și variații ale acestora) pentru care se dorește creștere în clasamentul Google.

Totodată, în acest tip de articole plătite se recomandă și folosirea de linkuri către alte site-uri cu notorietate, tocmai pentru ca să asociem în ochii Google site-ul clientului cu alte site-uri mari din mediul online și pentru a-i contura advertorialului un aspect de articol 100% natural.

Acest tip de advertorial aduce un avantaj SEO major, deoarece link-urile obținuțe sunt marcate ca fiind linkuri cu influență foarte mare.
iconiță cu lupă pentru seo

3. Advertorialele care îmbină abordările SEO și Brand Awareness

Advertorialele care îmbină abordările SEO și Brand Awareness sunt articole orientate în mare parte spre SEO, în care facem referire la brandul/site-ul clientului și eventual la compania si produsele aferente. Acest tip de advertoriale plătite aduc un avantaj SEO de nivel mediu, întrucât motoarele de căutare pot identifica faptul că acestea sunt articole plătite.

Cu toate acestea, dacă articolele plătite sunt publicate pe siteuri mari, iar conținutul advertorialelor este de calitate, nu facem altceva decât să vă promovăm afacerea într-un mod natural, adresându-ne publicului țintă. Motoarele de căutare vor fi întotdeauna de acord cu creșterea vizibilității site-ului prin intermediul unor campanii targetate de advertoriale online, fapt pentru care aceasta este o formă de promovare eficientă pe termen lung.

În plus, campaniile de advertoriale de acest tip implică și redactarea unor articole foarte bine optimizate ca și content performance pentru variante de cautări de mare interes pe nișa specifică, astfel încât articolele ajung sa rankeze foarte bine în motoarele de căutare.
iconiță cu lupă pentru seo semn plus iconiță cu portavoce pentru brand awareness
iconiță know how

De ce trebuie să apelezi la profesioniști pentru campaniile de advertoriale?

Advertorialele publicate pe site-uri mari se indexează și se clasează, în general, foarte bine în motoarele de căutare. De aceea, este recomandat ca articolele publicate să fie redactate de specialiști din domeniul SEO Copywriting și să conțină titluri orientate către anumite grupuri de cuvinte cheie de interes.

Cu alte cuvinte, articolul publicat poate ajunge rapid în primele poziții din clasamentul Google pentru anumite forme de căutări și poate deveni în sine, un canal de trimitere constantă a vizitatorilor targetați pentru perioadă nedeterminată de timp. Astfel de abordări sunt recomandate mai ales în cazul advertorialelor plătite orientate către brand/awareness.

Este EXTREM DE IMPORTANT ca o campanie de advertoriale online să fie gândită și coordonată de un specialist în marketing online experimentat în campanii de link building, deoarece project managerul campaniei are datoria de a verifica profilul de linkuri al site-ului, de a genera o strategie de abordare a ancorelor și de a distribui linkurile către paginile cele mai relevante ale siteului, în funcție de cuvintele cheie pe care clientul dorește să ajungă mai sus în clasamentul Google.

Indiferent că ai un magazin online, un site de prezentare, sau ești un brand deja recunoscut pe nișa ta, daca îți dorești să postezi un advertorial de calitate pe un site local, un site de stiri, un portal mare, un blog cunoscut sau pe site-uri virale ale formatorilor de opinie din domeniul tău, atât timp cât vizezi o campanie de advertoriale de top, din care să obții rezultate foarte bune îți recomandam să apelezi la profesioniști pentru ca know-how-ul si experiența va face diferența.

Vrei să primești o ofertă personalizată de advertoriale?

Completează o solicitare dacă doresti să crești site-ul tău în clasamentul Google sau dacă dorești o campanie de Brand Awarenes:
Domeniile și nișele de interes:
i
Exemplu: construcții, fashion, auto, politică etc.

Site/site-urile pentru care doriți advertorialele:*
i
Exemplu: www.promodesk.ro

Tipul de advertoriale dorit și alte mențiuni:
i
Vă rugăm să ne precizați ce tip de abordare vă doriți: SEO, Brand Awareness și orice alte mențiuni folositoare.

Nume și Prenume:*
i
Exemplu: Alex Mihai

Adresă de e-mail:*
i
Exemplu: mihai@yahoo.com, alex@gmail.com

Număr de telefon:*
i
Exemplu: 0214101100, 0721000111

 
Datele se trimit
VREAU SĂ PRIMESC O OFERTĂ PERSONALIZATĂ
peste 3000 de advertoriale a redactat și a postat PROMOdesk pentru clienții săi în ultimii 3 ani