Advertorialele SEO au rămas în continuare cea mai puternică unealtă pentru link building. Totuși, folosirea lor fără know-how poate avea rezultate devastatoarea. Asta pentru că algoritmul Penguin face o treabă mult mai bună decât în trecut, în sensul de a depista și penaliza link-urile nenaturale.Acest ghid este pentru tine dacă îți propui să înțelegi foarte bine o campanie de link building, fie pentru a știi mai bine ce să ceri și cum să înțelegi ceea ce discuți cu specialiștii...
Textele ancoră au o mare importanță în SEO. De multe ori, intuiția nu este suficientă pentru a lua cele mai bune decizii în ceea ce privește strategia de link building. Instrumentele de keyword research sunt de mare folos, însă nu sunt suficiente pentru a depăși concurența.Este nevoie de mai mult de atât pentru a atinge performanțe deosebite în clasamentul Google…Un lucru care nu poate să lipsească din această ecuație este experiența.Și dacă nu o ai, înseamnă că nu ai...
Dacă ai ajuns să citești aceste rânduri înseamnă că ești unul dintre cei care se întreabă dacă mai merită să-ți înscrii site-ul în directoare web. În prezent, această metodă poate părea a fi demodată, însă părerile sunt împărțite.Totuși, există un verdict clar dat în acest sens…Însă până să ajungem la tweet-ul celui care ocupă funcția de Head of Web Spam de la Google îți vom prezenta și un Auto Test Directoare Web, propus de noi, care îți va permite...